Route van vila de condo naar marinhas - Reisverslag uit Porto, Portugal van 2step - WaarBenJij.nu Route van vila de condo naar marinhas - Reisverslag uit Porto, Portugal van 2step - WaarBenJij.nu

Route van vila de condo naar marinhas

Door: Marion en jan

14 April 2019 | Portugal, Porto

Vanmorgen vertrokken in de regen . Weer met regencape.Rond 10 uur was het droog gelukkig
We hebben een koffie tentjes ontdekt waar we een lekker cafe con leche en een broodje hebben gekocht. Daarna ging het heel goed tot esposende. Wij wilde hier stoppen maar alles was full dus nog 5km door lopen. De alberque is heel slecht maar wij hebben geen keus. Douche koud water geen faciliteiten . Gelukkig een restaurant waar we wat kunnen eten en de bar met veel mannen. Op naar morgen

• 14 April 2019 - 17:26

Ans:

Hopelijk wordt het beter weer en zijn er de komende dagen betere accommodaties om te overnachten.

• 15 April 2019 - 02:48

Elly:

Goedemorgen, dat is dan minder zo'n dag met tegenvallers. Nu maar hopen dat het vandaag beter gaat. Blijf genieten van deze wandeling.

• 15 April 2019 - 14:29

Carla:

Pfffffff das heftig! Super dat jullie dit doen, hopelijk gaat het dadelijk toch iets makkelijker.