De grens over - Reisverslag uit Viana do Castelo, Portugal van 2step - WaarBenJij.nu De grens over - Reisverslag uit Viana do Castelo, Portugal van 2step - WaarBenJij.nu

De grens over

Door: Jan en Marion

17 April 2019 | Portugal, Viana do Castelo

Vannacht geslapen in de plaatselijke albergue.
Grote slaap zaal we hadden de laatste 2 bedden .
Helaas bij de toegangsdeur.Het hele dorp was ingericht op de pelgrim.Eten was redelijk goed in de enige plaatselijke restaurant. Alleen heeft de Hospitaleros ons dik laten betalen voor het wassen en drogen.
Hij verdeelde alles in kleine porties zodat hij meer kon verdienen jammer .Hij dacht zal die 2 Hollanders is ff afzetten.
Er was heel veel jeugd aanwezig en die konden zich alles veroorloven.
Na een slechte nachtrust want de jeugd ging pas om 3.30 naar bed met een hoop herrie. WIJ BIJ DE DEUR MMMMM.
Maar wij vanmorgen om 6.00 opgestaan hihi.
Dus Auberge Pedro de Rubias heeft niet onze voorkeur..
In de ochtend was ook nog het wc papier op mm mm.dus voortaan overslaan .We zijn op weg gegaan was een mooie tocht onderweg een super mooie Auberge tegengekomen met zwembad .
Leer voor andere pelgrims.Heerlijke wandeling naar de Spaanse Grensovergang van Valenca naar Tui waar we als eerste ingecheckt hebben bij een mooie auberge wel op een slaapzaal maar losse bedden .Nu lekker wijntje en tapas eten want we zijn in Spanje .

• 17 April 2019 - 13:20

Mari:

Goed om te horen en inderdaad lekker in Spanje lekker tapasjes eten genieten gr mari

• 17 April 2019 - 13:37

Henny:

Welkom in Spanje

• 17 April 2019 - 13:51

Michel, Suzy, Ryan En Drakie:

Ondanks dat het zo nu en dan even anders is dan gewend, wel weer mooie nieuwe ervaringen in jullie pocket. Super om alles zo te lezen en te zien! Dikke knuffel

• 17 April 2019 - 15:45

Dorine:

Hoi wandelaars,
    Alweer verschillende dagen op pad, jammer dat jullie afgelopen nacht zo weinig geslapen hebben....

• 17 April 2019 - 17:37

Elly:

Hey wandelaars fijn dat jullie in Spanje zijn, daar is het misschien allemasl beter geregeld. Blijf ervan genieten. Gr. Elly

• 17 April 2019 - 18:04

Ans:

Fijn dat jullie de grens over zijn.

• 17 April 2019 - 18:36

Corrie :

Marion en Jan, bijzondere ervaringen met ups en downs, evenals het parcours, nu in Spanje maar lekkere echte tapas eten en hopelijk een betere nachtrust, groetjes

• 18 April 2019 - 11:02

Bernadette:

Hoi Marion en Jan,
    Fijn te horen dat het goed gaat op een enkel minpuntje na,
    Geniet van de tapaz en wijn, is zeker verdiend.

Groeten

• 18 April 2019 - 12:25