Van Tui naar Porrino Spanje - Reisverslag uit Porriño, Spanje van 2step - WaarBenJij.nu Van Tui naar Porrino Spanje - Reisverslag uit Porriño, Spanje van 2step - WaarBenJij.nu

Van Tui naar Porrino Spanje

Door: Marion en jan

18 April 2019 | Spanje, Porriño

Gelukkig vandaag een goeie dag. Lekker gewandeld in de zon.
Vanmorgen op ons gemak gestart en de dag begon met een mooie tocht door de bossen. Echt weer de camino. Lopen tussen de eucalyptus bomen. Ruikt zo heerlijk.
Het word wel weer drukker op de camino. Veel Spanjaarden die het paasweekend gaan wandelen naar Santiago. Ze zijn hier nog erg gelovig. We komen weer in ons ritme en nemen op tijd rust voor een cafe con leche en een boccadilla . en gaan op tijd op zoek naar een hostel. We worden een beetje kritischer . Geen grote slaapzalen als het kan.
Het was een fijne dag.
Nu aan de sangria.
Allemaal bedankt voor jullie opbeurende en lieve reacties .

• 18 April 2019 - 15:39

José De Leeuw:

Oh lekker Sangria na een lange wandeldag. Die zakt zeker meteen in de knietjes. Hihihi. Nou geniet nog verder en step by step!!

• 18 April 2019 - 15:53

Henny:

Super eindelijk de zon en het camino gevoel