100 km grens voor Santiago - Reisverslag uit Redondela, Spanje van 2step - WaarBenJij.nu 100 km grens voor Santiago - Reisverslag uit Redondela, Spanje van 2step - WaarBenJij.nu

100 km grens voor Santiago

Door: Jan en Marion

19 April 2019 | Spanje, Redondela

We zijn vandaag Santiago op 100km en zelfs op 90 km genaderd dit voor de derde maal in ons bestaan.Ze zeggen alle goede dingen in drieën. Vanmorgen zelfs uit kunnen slapen .
Gisteren heerlijk gegeten in een leuk spaans restaurant .
We moesten op een gegeven moment naar binnen het hele terras werd afgebroken omdat de Maria proccessie langs kwam met de plaatselijke notabele.
Direct daarna werd alles opgebouwd en 15 min later zat iedereen weer aan een drankje.
Het is op de route erg druk maar we boeken bij aankomst direct de volgende bestemming zodat je verzekerd bent van een slaapplek .Loopt veel relaxter is ook nodig en de plaatselijke hospotaleros German van Augberge Rotonda bied ons daarvoor alle hulp .We hebben al meerder mensen gesproken die geen plek meer hadden en terecht kwamen in een duur hotel.De camino veranderd en wordt steeds populairder..
De route was prachtig maar met een paar flinke afdalingen.
Goed voor de scheenbenen.
Weer geïnstalleerd en alles aan kant gaan we weer een drankje nuttigen .

• 19 April 2019 - 12:22

Michel, Suzy, Ryan En Drakie:

Wowwie wat goed weer die grens bereikt. Goede reden om er weer een leuk avondje te maken. Wel fijn dat jullie in ieder geval op de hoogte zijn dat je van te voren slaapplaatsen kunt regelen, want dat zou zonde zijn natuurlijk. Dankjewel weer voor het delen van jullie avonturen! Dikke knuffel

• 19 April 2019 - 13:38

Mario En Annie:

Heel fijn om te lezen dat het nu goed gaat en dat jullie genieten van deze best zware tocht. Wij wensen dat jullie beter weer krijgen en alles goed zal verlopen.

• 19 April 2019 - 15:06

Ans:

Goed bezig❤❤❤

• 19 April 2019 - 15:26

Elly:

Fijn om te horen dat het in Spanje beter geregeld is en dat jullie van tevoren een slaapplek kunnen regelen. Blijf bovenal genieten van al het moois om jullie heen tijdens deze tocht. Gr. Elly

• 21 April 2019 - 09:11

Ardine:

mooi om jullie verhalen te lezen, nog veel plezier en geniet met volle teugen!