Route van Marinhas naar Viana do castelo - Reisverslag uit Viana do Castelo, Portugal van 2step - WaarBenJij.nu Route van Marinhas naar Viana do castelo - Reisverslag uit Viana do Castelo, Portugal van 2step - WaarBenJij.nu

Route van Marinhas naar Viana do castelo

Door: Jan en Marion

15 April 2019 | Portugal, Viana do Castelo

Na een verschrikkelijk nacht in een auberge gerunt door het rode kruis uit het dorp je kreeg een nummertje en de rest mocht je zelf uitzoeken.
Wat waren wij toch klantvriendelijk in roncesvalles als Hospitaleros.
Een slaap zaal alles dicht op elkaar je kon je kont amper keren.
Ook weer meegemaakt zal ik maar zeggen.
Lagen om 9.00 al op bed uiteraard boven in na wat gedronken te hebben in de dorpskroeg .
We zijn vroeg opgestaan en een beetje weggevlucht uit dit dorp.
We hebben onze regencapes ruimschoots kunnen testen want we werden getrakteerd op een klein hels buitje vanaf 7.15 tot 11.30 want regenen kan het in Portugal.
Maar de wandeling was zoals we die kende van vorige caminos mooie en steile klimmetjes .Al met al hebben we samen enorm genoten van de omgeving en na wat gegeten te hebben in een plaatselijke patisserie is de zon uitbundig gaan schijnen.
En we zijn gearriveerd in Viane de Costelo en nemen onze intrek een een aantrekkelijk hostel.Hebben heerlijk gegeten van wat plaatselijke specialiteiten in een plaatselijke restaurantje van 2 dames .
Nu nog een afzakkertje en op tijd onder de wol .

• 15 April 2019 - 19:07

Dorine:

Wat naar om zo te moeten slaoen.... kop op

• 16 April 2019 - 07:50

H:

Het kan dan alleen maar beter worden hopelijk ook het weer succes

• 16 April 2019 - 13:35

Jill:

Gelukkig is de nacht voorbij, nu maar opzoek naar betere plekjes!
    Ik duim voor jullie voor beter weer en geen regen.

Good luck en fijne avond xx

• 16 April 2019 - 14:14

Carola:

Hey Marion en Jan, succes met het lopen van deze route !! De foto's zijn zo mooi

• 17 April 2019 - 18:02

Ans:

Jammer van de regen maar dat mag de pret niet drukken. Veel plezier