Van Pontevedra naar caldas de reis - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van 2step - WaarBenJij.nu Van Pontevedra naar caldas de reis - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van 2step - WaarBenJij.nu

Van Pontevedra naar caldas de reis

Door: Jan en Marion

21 April 2019 | Spanje, Caldas de Reis

We hebben gisteren een beetje geluk gehad er stond een gigantische feest avond op stapel ,die was gelukkig morgen pas .
Maar de jeugd heeft flink feest gevierd gelukkig op een redelijke afstand.Toen wij van morgen vertrokken zagen we de overblijfselen nog langs de straat lopen en liggen .
Zij zat wij op weg .
We hebben een lunchpakket gekregen gemaakt door de beide ouders van de eigenaar van ons gloednieuwe onderkomen.
Het is een supermooie wandeldag geworden lekker rustig weer en super zonnig .af en toe leek het de vierdaagse als we allen bij een cafeetje aankwamen.
Ook weer een goede slaapplaats gevonden nu ff wassen borreltje drinken en wat eten en op tijd naar bed.
Was een lange pittige wandeldag .

• 22 April 2019 - 04:48

Elly:

Hallo wandelaars, fijn om te lezen dat het goed gaat en ook ook mooi weer is. Dat is wel een voordeel dat jullie nu in deze tijd aan het wandelen zijn want eigenlijk is nu de natuur op zijn mooist. Geniet van jullie ontmoetingen met alle nationaliteiten en bovenal van de wandeling. Gr. Elly

• 22 April 2019 - 14:47

Ans:

Fijn dat jullie zo'n fijne tocht hebben gehad. Nu op tijd naar bed. Morgen de volgede etappe. Suc6❤