Laatste stop voor Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van 2step - WaarBenJij.nu Laatste stop voor Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van 2step - WaarBenJij.nu

Laatste stop voor Santiago

Door: Jan en Marion

23 April 2019 | Spanje, Santiago de Compostella

Vanmorgen toch op tijd gestart uit Padron. Wij sliepen gelukkig buiten het centrum ,gisteren kwamen en nog 2x2 grotetrucks aanrijden met gigantische geluid installaties .Deze waren om de festiviteiten nog ff op te vrolijken.Ervaringen uit het verleden leert dat dat dat lang en luid doorgaat.
Toen wij op pad gingen waren ze ook al weer weg ,sterk staaltje van rigging en planning.Wij richting Milladoiro het begon redelijk droog maar toen ging het klepje open en heeft het heerlijk geregend ,gegoten zak maar zeggen. Hoort erbij was onderweg goede test voor de ponchos en scheelde 2/3 aan pelegrinos. Denk dat deze massaal de bus genomen hebben.Hihi lekker rustig we leken de turtels wel.Spoelt de ziel en het hoofd lekker schoon.
Ook nu weer een mooie Albergue met de toepasselijke naam Milladoirere nu ff wassen enz en dan hëerlijk aan een wijntje !

• 24 April 2019 - 06:31

Bernadette:

De laatste loodjes! Hopelijk zonder regen.
    Geniet van deze laatste dag en van weer
    een volbrachte missie.
    Groeten,