Van Caldas de Reis naar Padron - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van 2step - WaarBenJij.nu Van Caldas de Reis naar Padron - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van 2step - WaarBenJij.nu

Van Caldas de Reis naar Padron

Door: Marion en jan

22 April 2019 | Spanje, Caldas de Reis

Het was een heerlijke wandeldag . Bij vertrek komen we een Nederlands vrouwtje tegen en we lopen samen op. Gezellig ff kletsen en ervaringen delen. De route is afwisselend maar niet zwaar . Relax lopen . Bij aankomst in onze alberque merken we al snel dat het vanavond feest word. Er is een hele kermis opgezet en grote feesttenten. Het hele dorp en omgeving loopt weer uit. Dat kan nog leuk worden. Laat in de middag gaat het regenen dat is wel jammer. Hopelijk morgen niet te veel regen. Nog twee dagen van Santiago verwijderd.

• 22 April 2019 - 17:02

Henny:

Dicht bij het bekende santiago heerlijk hopelijk zit het weer jullie mee

• 22 April 2019 - 18:06

Corrie :

Hoi Marion en Jan, super dat het nu goed gaat in Spanje, de paasdagen betekenen voor Spanjaarden meer als voor ons Hollanders, die processies en feesten zien we niet meer, hopelijk morgen geen regen meer, mooie wandeling en blijf genieten, groetjes

• 23 April 2019 - 07:35

Jeannie:

Naar de kermis geweest? Leuk zo om op de hoogte te blijven. Succes nog. Groetjes Jeannie